Obchodné podmienky:
Riadime sa platnými zákonmi Českej republiky.
Ako si objednať?
- prostredníctvom webového konfigurátora
- e-mailom
- osobne v predajni v Prahe
(telefonické objednávky neprijímame)
Ku každej objednávke je potrebné uviesť meno, pod ktorým sa objednávka následne zadáva, telefonický kontakt (mobilný telefón), fakturačnú adresu a prípadne adresu dodania.
Vyhradzujeme si právo kedykoľvek zmeniť dátum dodania v rámci realizácie vašej objednávky.
O zmene termínu dodania alebo jeho zmene vás budeme vždy informovať na webovej stránke alebo sa vás budeme snažiť včas informovať. Dátum sa môže zmeniť, ak v čase podania objednávky vykonáte zmenu alebo ak zaplatíte oneskorene. Zmena dátumu dodania nie je dôvodom na zrušenie objednávky, vrátenie už zakúpeného tovaru alebo vopred zaplatenej zálohy. Vyhradzujeme si tiež právo upraviť cenu, ak dôjde k zmene objednávky alebo spôsobu doručenia. Vašu objednávku môžeme zrušiť aj vtedy, ak napríklad nebola včas zaplatená záloha, objednávka nebola zaplatená v plnej výške, nebola uvedená predbežná špecifikácia alebo ju nie je možné opätovne doručiť. Zálohu zaplatenú za objednaný tovar nie je možné vrátiť. Ak dopravca objednávku neprijme, za predpokladu, že zásielka je v poriadku a nepoškodená, kupujúci znáša dodatočné náklady.
V prípade výrobkov "na mieru", špecifických veľkostí a príslušenstva nie je možné tovar vrátiť.
Vlastný dizajn znamená aj špecifickú farbu a individuálny dizajn objednávky.
Vrátiť možno len postele a rámy štandardných rozmerov zakúpené bez povrchovej úpravy alebo s povrchovou úpravou na báze oleja a vosku. Cenová ponuka na zákazkový dizajn je zvyčajne platná 2 týždne.
Vrátenie tovaru objednaného cez internet je možné do 14 dní v predajni v neporušenom stave.
Montáž postele a priskrutkovanie príslušenstva je používaním výrobku. Rozbalenie futónu z čistej ochrannej fólie nie je používaním výrobku, ale ak na futóne ležíte a rozhodnete sa ho vrátiť, jeho stav posudzujeme individuálne.
Futón je matrac vyrobený z prírodných materiálov. Futón saje pot, vodu a iné telesné tekutiny. Preto je pre nás rozbalený futón zvyčajne znehodnotený a musíme ho prečalúniť alebo vymeniť časť výplne. Tieto náklady znáša kupujúci a my môžeme takýto výrobok ponúkať ako použitý výrobok. Predídeme tak tomu, aby si iný zákazník vôbec kúpil "použitý futón". O možnosti vrátenia tovaru nás môžete vopred informovať.
V prípade úmyselného uvedenia do omylu alebo nezaplatenia záväznej objednávky a úmyselného skomplikovania jej realizácie účtujeme režijné náklady a "zmluvnú pokutu" vo výške 20 % z ceny vašej objednávky. Táto suma pokrýva všetky náklady, ktoré nám vzniknú v súvislosti so skladovaním alebo prepracovaním výrobku, ak je to možné, aby bol výrobok znovu predajný alebo použiteľný.
Na anonymné textové správy nereagujeme. V prípade agresívneho alebo urážlivého správania po telefóne hovor ukončíme.
Platba
- hotovosť / karta v obchode v Prahe
- bankovým prevodom (vždy vopred)
CENY NA NAŠEJ WEBOVEJ STRÁNKE ZAHŔŇAJÚ 21% DPH.
Na každú platbu vám vystavíme riadny doklad. V prípade vyšších súm si od nás môžete vyžiadať faktúru vrátane špecifikácie objednaného alebo zakúpeného výrobku. V prípade platby bankovým prevodom je možné zaslať potvrdenie o platbe na náš e-mail. Vďaka informáciám o platbe sme schopní vašu platbu zaevidovať skôr.
Už vystavená faktúra musí byť riadne uhradená a nie je možné ju meniť.
Nezaplatenie faktúry nespôsobí oneskorenie objednávky, ale môže mať vplyv na termín dodania.
V prípade, že nami vystavenú faktúru neuhradíte, ale tovar prevezmete, ste povinní sumu okamžite uhradiť, inak sa vystavujete riziku vymáhania sumy a účtovania "pokuty" vo výške 20 % z ceny.
Naše číslo účtu:
- Medzinárodný formát:
(IBAN) CZ35 0100 0001 0787 2134 0247
(SWIFT) KOMBCZPPXXX
Štěpán Bíca: 107-8721340247/0100 Komerční Banka
Dátum dodania
- Futóny: zákazková výroba 2 dni - 2 týždne
- Postele a rámy: zákazková výroba 2-8 týždňov
Dodacie lehoty sa môžu zmeniť v závislosti od vládnych opatrení alebo počas štátnych sviatkov a prázdnin!
Doprava
Mimo Prahy zasielame tovar prepravnou službou Toptrans. Preprava v rámci Prahy je obmedzená možnosťou parkovania. Asistencia k bytu je možná len v Prahe, ak je k dispozícii parkovisko, za aktívnej účasti zákazníka. Montáž zákazky za príplatok 1.200,- sme schopní realizovať len v Prahe v prípade možnosti parkovania. Pri nových výrobkoch je potrebné po prevzatí skontrolovať, či nedošlo k poškodeniu počas prepravy - ako postupovať v prípade poškodenia nájdete nižšie v časti "Záruka".
Uskladnenie:
Objednaný tovar si musíte vyzdvihnúť včas alebo si ho nechať doručiť. Objednávky nemôžeme skladovať veľmi dlho. Zvyčajne nie dlhšie ako 1 týždeň. Po uplynutí tejto doby môžete svoju objednávku ponechať u nás, avšak naše možnosti skladovania sú obmedzené, a preto na tento účel využívame externé skladovacie zariadenia. Poplatok za túto službu je 100 Kč/deň/paleta.
DOPRAVA ČR + SR:
Súkromný kuriér v Prahe: 40 Eur
Príde vo vopred dohodnutom čase.
(pomoc s vyložením do bytu je možná len v prípade, že je k dispozícii parkovisko)
Montáž objednávky v Prahe a okolí: 120 Eur
TOPTRANS:
od 30 Eur
DOPRAVA DO ZAHRANIČIA zvyčajne prostredníctvom TNT:
Nemecko, Rakúsko, Belgicko, Holandsko, Chorvátsko, Taliansko od: 100 Eur
Anglicko, Írsko, Španielsko, Maďarsko a ďalšie krajiny od: 170 Eur
Naše futóny majú zákazníkov po celej Európe!
Termíny dodania:
Toptrans: oznamuje to 1 hodinu pred príchodom. My alebo dopravca vás informujeme 1 deň pred odoslaním zásielky.
Súkromný kuriér v Prahe: jazdí vo vopred dohodnutom časovom okne. Ak je dopravná situácia komplikovaná alebo termín nemožný, navrhneme zmenu. Zvyčajne sme schopní 3-krát upraviť termín doručenia alebo ho presunúť na iný deň, aby sme sa prispôsobili vašim možnostiam a možnostiam kuriéra. Ak nie sme schopní doručiť zásielku opakovane, napríklad preto, že nemôžeme nájsť časové okno alebo zákazník neprijme výzvu kuriéra, objednávka sa automaticky vráti do predajne na osobný odber. V takomto prípade nevraciame poplatok za dopravu.
Záruka - a na čo sa vzťahuje
Záruka 10 rokov na spracovanie a materiály (Všeobecne platí pre všetky typy materiálov obsiahnutých vo futone a spracovanie materiálov za predpokladu, že vzniknutá chyba alebo poškodenie nie je spôsobené bežným opotrebovaním alebo používaním, ktoré nie je bežné a mohlo spôsobiť vzniknuté poškodenie). Táto záruka sa nevzťahuje na zákazkové konštrukcie.
Uplatnenie záruky:
- Futóny od nás sú veľmi kvalitne spracované a na materiáli sa nešetrí, vyrábajú sa v Českej republike a technológiu výroby zdokonaľujeme od roku 1994 na základe nových skúseností.
- Záruka na futóny sa vzťahuje napríklad na poškodenie futónu, ktoré nie je spôsobené jeho používaním, ale jeho spracovaním alebo vadou materiálu (napr. pretrhnutie švu futónu - čo sa môže stať vo výnimočných prípadoch pri jeho veľkej hmotnosti). Z toho vyplýva, že napríklad plesne a iné poškodenia spôsobené nesprávnym používaním sa v rámci reklamácie neriešia
- Pri bavlnených futonoch bez vnútorného jadra dochádza k častému prelievaniu, čo je pre bavlnu normálne a nemalo by to byť nepríjemné.
- Rámy, ktoré tiež vyrábajú českí stolári, sú vyrobené z masívneho dreva a musia byť primerane ošetrené. Snažte sa zabrániť poškodeniu pri preprave a manipulácii s dielmi, najmä pri náchylnejších drevinách, ako sú borovica a smrek, ktoré sú mäkšie. Záruka sa uplatňuje, ak je rám dodaný už poškodený. Každý diel je pred odoslaním skontrolovaný, preto je potrebné celú zásielku rozbaliť a skontrolovať napríklad ihneď po prevzatí od prepravcu.
- V prípade poškodenia všetko zdokumentujte fotoaparátom, obalom a poškodeným dielom a ihneď zavolajte dopravcu, ktorý tovar doručil! V prípade prepravy prostredníctvom spoločnosti Toptrans okamžite kontaktujte vodiča, pošlite dokumentáciu vrátane kontaktných údajov e-mailom na príslušné depo a kópiu pošlite aj do našej predajne, aby sa veci dali do poriadku. Tento krok je obzvlášť dôležitý! Bez týchto informácií a dokumentácie nemáme šancu uplatniť reklamáciu u spoločnosti Toptrans.
- V rámci reklamácie môžeme uhradiť len nami zorganizovanú prepravu. Nehradíme žiadne iné náklady spojené s manipuláciou, balením, administratívou atď. Zákazníci majú vždy možnosť bezplatného vyzdvihnutia opraveného tovaru na predajni.
Spoločné znaky, ktoré nie sú dôvodom na sťažnosť:
Veľkosť futonu je ovplyvnená jeho vekom. Nový futón je vždy o niečo menší, čo je zámerom. Futón čoskoro narastie do správnych rozmerov. Vlna, ktorú používame, sa chemicky nečistí, iba sa perie. Je to šetrné ošetrenie, ale môže spôsobiť, že nové futony budú slabo voňať po ovciach. Nie je to na závadu, nie je to zdraviu škodlivé, je to dočasné, prirodzené pre prírodný materiál. Pri výrobe futónov bežne používame textilnú kriedu. Malé farebné škvrny na švíkoch a šití nie sú chybou a čoskoro samé zmiznú. Povrchové úpravy Biofa používané na výrobkoch z dreva môžu byť po vybalení cítiť, najmä kvôli vyššiemu obsahu živice a oleja v prírodných náteroch. Nátery Biofa sú zdravotne nezávadné aj s certifikátom pre drevené hračky.
Sťažnosti - postup pri podávaní sťažností
Na nový výrobok máte vo všeobecnosti zaručenú 2-ročnú záruku. Ponúkame vám rozšírenú záruku na nami vyrobené futóny zakúpené u nás: predĺžená záruka sa poskytuje na kvalitu spracovania a materiál, nevzťahuje sa na poškodenie spôsobené používaním (plesne) alebo počas prepravy.
Ak sa vyskytne poškodenie, je potrebné ho zdokumentovať a informovať nás o ňom telefonicky alebo e-mailom. Často sa špecifické problémy riešia individuálne. Uveďte presný popis závady a kontaktné údaje.
V rámci reklamácie nie je možné, aby sme uhradili náklady na dopravu. Na vyriešenie reklamácie potrebujeme 5 - 30 dní v závislosti od rozsahu danej závady. V prípade drevených rámov musíte byť počas prepravy obzvlášť opatrní a nový tovar ihneď skontrolovať. (čo robiť v prípade poškodenia zásielky Toptrans nájdete v časti "Záruka").
Výrobky na reklamáciu prijímame v našej predajni, Raisova 6, Praha 6.
V prípade výrobkov "na mieru", špecifických veľkostí a príslušenstva nie je možné tovar vrátiť.
Vlastný dizajn znamená aj špecifickú farbu a individuálny dizajn objednávky.
Vrátiť možno len postele a rámy štandardných rozmerov zakúpené bez povrchovej úpravy alebo s povrchovou úpravou na báze oleja a vosku.
Vrátenie tovaru objednaného cez internet je možné do 14 dní v predajni v neporušenom stave.
Rozbalenie futónu z čistej ochrannej fólie alebo montáž postele a priskrutkovanie príslušenstva je už používaním výrobku.
Podmienky opravy:
Dá sa to napraviť:
Futón, ktorý má výrobnú chybu.
Futón, ktorý je potrebné prečalúniť alebo zmeniť jeho zloženie, ale len do 6 mesiacov od zakúpenia a len ak spĺňa nižšie uvedené požiadavky.
Futón musí byť čistý, bez prachu, biologických nečistôt, vlasov a chlpov.
Opravovať sa zvyčajne môžu len futóny, ktoré boli chránené poťahom, plachtou alebo o ne bolo dobre postarané.
Zabalený futón musí byť zrolovaný do kratšej veľkosti a obalený fóliou proti vode a nečistotám.
Futón, ktorý nespĺňa tieto požiadavky, vám bude vrátený a oprava nebude vykonaná.
Je to preto, že naše výrobné závody, v ktorých sa vyrábajú nové futóny, nie sú nastavené na recykláciu použitých materiálov.
Približné ceny opráv
- od 150 Eur